Ogólne Warunki Gwarancji
- H.U. „Raf-Comp” Rafał Danielewski gwarantuje Użytkownikom dobrą jakość i sprawne działanie urządzeń pod warunkiem prawidłowej instalacji, przechowywania i eksploatowania urządzenia.
- Gwarancja udzielana jest na okres podany na dokumencie sprzedażowym od momentu odbioru urządzenia przez Użytkownika.
- Przekazując urządzenie do naprawy gwarancyjnej Użytkownik ma obowiązek okazania ważnej Karty Gwarancyjnej (podpisanej imieniem i nazwiskiem), bez śladów zmian i ingerencji użytkownika oraz dowód zakupu.
- Gwarancja: naprawa lub wymiana jeśli zostanie stwierdzona wada z winy sprzedawcy, możliwy zwrot należności w przypadku braku możliwości naprawy.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych zewnętrznych ani wewnętrznych.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, przepięcie w linii energetycznej lub telefonicznej, udarem mechanicznym, pożarem, zalaniem lub innym nie kontrolowanym zjawiskiem nie zależnym od sprzedawcy.
- W celu wykonania gwarancji użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia a później odebrania urządzenia z serwisu sprzedawcy na własny koszt.
- Naprawa lub wymiana nastąpi w terminie do 21 dni, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W szczególnych przypadkach zwrot należności.
- Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku ingerencji w układ elektroniczny urządzenia (np. dokonanej przez punkt napraw inny niż autoryzowany serwis sprzedawcy). Utrata gwarancji następuje w przypadku rozerwania plomb gwarancyjnych.
- Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku kiedy pomieszczenie w którym użytkowane jest urządzenie nie spełnia wymogów poprawnej pracy.
- Gwarancja nie daje użytkownikowi prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków związanym z uszkodzeniem urządzenia oraz danych zapisanych na nośnikach takich jaki dyski twarde, płyty CD, DVD itp.
- Gwarancją nie są objęte:
- elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu,
- myszki,
- klawiatury,
- wentylatory,
- czynności związane z bieżąca konserwacją sprzętu typu czyszczenie lub odkurzanie,
- błędy natury programowej spowodowane nie właściwą instalacją oprogramowanie,
- złą konfiguracją lub aktualizacją biosu,
- nie właściwa instalacją sterowników lub innego oprogramowania,
- uszkodzenia spowodowane przez inne programy np. wirusy.
- dysk twardy
- procesor
- pamięci ram
- Odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu(wykonanej usługi).
- Postanowienia gwarancji nie maja wpływy na ustawowe prawa konsumenta, zgodne z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi ani na uprawnienia konsumenta względem sprzedawcy które wynikają z umowy kupna sprzedaży.
- W przypadku naruszenia warunków gwarancji (uszkodzenie z winy użytkownika) zostaną naliczone koszty diagnozy/serwisu, które pokrywa w całości użytkownik.
- Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za niekompatybilność urządzeń, sprzętu/części klienta wobec sprzedawanego urządzenia(np. Komputer czy laptop)
- Karta bez podpisu nabywcy/zlecającego jest nieważna.