Ogólne Warunki Gwarancji

  1. H.U. „Raf-Comp” Rafał Danielewski gwarantuje Użytkownikom dobrą jakość i sprawne działanie urządzeń pod warunkiem prawidłowej instalacji, przechowywania i eksploatowania urządzenia.
  2. Gwarancja udzielana jest na okres podany na dokumencie sprzedażowym od momentu odbioru urządzenia przez  Użytkownika.
  3. Przekazując urządzenie do naprawy gwarancyjnej Użytkownik ma obowiązek okazania ważnej Karty Gwarancyjnej (podpisanej imieniem i nazwiskiem), bez śladów zmian i ingerencji użytkownika oraz dowód zakupu.
  4. Gwarancja: naprawa lub wymiana jeśli zostanie stwierdzona wada z winy sprzedawcy, możliwy zwrot należności w przypadku braku możliwości naprawy.
  5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych zewnętrznych ani wewnętrznych.
  6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, przepięcie w linii energetycznej lub telefonicznej, udarem mechanicznym, pożarem, zalaniem lub innym nie kontrolowanym zjawiskiem nie zależnym od sprzedawcy.
  7. W celu wykonania gwarancji użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia a później odebrania urządzenia z serwisu sprzedawcy na własny koszt.
  8. Naprawa lub wymiana nastąpi w terminie do 21 dni, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W szczególnych przypadkach zwrot należności.
  9. Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku ingerencji w układ elektroniczny urządzenia (np. dokonanej przez punkt napraw inny niż autoryzowany serwis sprzedawcy). Utrata gwarancji następuje w przypadku rozerwania plomb gwarancyjnych.
  10. Użytkownik traci prawo gwarancji w przypadku kiedy pomieszczenie w którym użytkowane jest urządzenie nie spełnia wymogów poprawnej pracy.
  11. Gwarancja nie daje użytkownikowi prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków związanym z uszkodzeniem urządzenia oraz danych zapisanych na nośnikach takich jaki dyski twarde, płyty CD, DVD itp.
  12. Gwarancją nie są objęte:
  • elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu,
  • myszki,
  • klawiatury,
  • wentylatory,
  • czynności związane z bieżąca konserwacją sprzętu typu czyszczenie lub odkurzanie,
  • błędy natury programowej spowodowane nie właściwą instalacją oprogramowanie,
  • złą konfiguracją lub aktualizacją biosu,
  • nie właściwa instalacją sterowników lub innego oprogramowania,
  • uszkodzenia spowodowane przez inne programy np. wirusy.
  • dysk twardy
  • procesor
  • pamięci ram
  1. Odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu(wykonanej usługi).
  2. Postanowienia gwarancji nie maja wpływy na ustawowe prawa konsumenta, zgodne z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi ani na uprawnienia konsumenta względem sprzedawcy które wynikają z umowy kupna sprzedaży.
  3. W przypadku naruszenia warunków gwarancji (uszkodzenie z winy użytkownika) zostaną naliczone koszty diagnozy/serwisu, które pokrywa w całości użytkownik.
  4. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za niekompatybilność urządzeń, sprzętu/części klienta wobec sprzedawanego urządzenia(np. Komputer czy laptop)
  5. Karta bez podpisu nabywcy/zlecającego jest nieważna.