Pomoc i wsparcie

Witamy w dziale pomocy! Jesteśmy tutaj, aby ułatwić Ci korzystanie z naszej aplikacji i rozwiązać ewentualne problemy. Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, wskazówki dotyczące korzystania z funkcji aplikacji oraz informacje, które pomogą Ci w pełni wykorzystać jej możliwości.

Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego – chętnie Ci pomożemy!

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Jak dodać zlecenie naprawy

Aby dodać zlecenie przejdź na zakładkę usługi oznaczona ikonką .
Następnym krokiem jest kliknięcie zielonego plusa po prawej stronie.

 

 

Na co mogę wymienic punkty

Punkty z aplikacji można wymienić na darmowe usługi lub bony o nominałach 20,50,100,150.
Aplikacja wkrótce dostanie funkcję bony na wymianę punktów.

 

 

Czy punkty się resetują

Tak punkty się resetują po 24 miesiącach.

 

Czy muszę logować się w aplikacji

Tak do aplikacji trzeba się zarejestrować, aby móc zgłaszać naprawy sprzętów.

 

 

Mam konto ale nie mogę się zalogować

Jeśli nie mogę się państwo zalogować proszę spróbować zmienić hasło jeśli to nic nie da proszę o kontakt z formularza z boku >>>

 

 

 

Czy mogę usunąć konto

Tak można usunąć konto, zgłaszając to przez formularz i podając takie dane

Nazwa użytkownika: JanKowalski
Adres e-mail: jan.kowalski@example.com

I podać powód usunięcia konta.

 

Kontakt z Programistą